Veelgestelde vragen
- Hoe zeg ik mijn abonnement op?
- Hoe zie ik op mijn rekeningafschrift welke transactie bij mijn abonnement op hetperfectecv hoort?
- Wat zit er inbegrepen in het abonnement met volledige toegang?
- Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Je kunt je abonnement opzeggen door een e‑mail te sturen naar klantenservice@hetperfectecv.nl of door het contactformulier op deze pagina in te vullen.
Je kunt je abonnement ook opzeggen door in te loggen op je account. Klik onder Account op Instellingen. Klik in het menu op Abonnement en klik vervolgens onder de details van je abonnement op Abonnement opzeggen.
Je kunt je abonnement ook opzeggen door in te loggen op je account. Klik onder Account op Instellingen. Klik in het menu op Abonnement en klik vervolgens onder de details van je abonnement op Abonnement opzeggen.
Hoe zie ik op mijn rekeningafschrift welke transactie bij mijn abonnement op hetperfectecv hoort?
Transacties met betrekking tot je abonnement op hetperfectecv herken je aan de factureringsaanduidingen
AUX*hetperfectecv of BLD*Resume.
AUX*hetperfectecv of BLD*Resume.
Wat zit er inbegrepen in het abonnement met volledige toegang?
Met een abonnement met volledige toegang kun je:
- Kiezen uit al onze templates voor cv's en sollicitatiebrieven
- Zoveel cv's en sollicitatiebrieven opstellen als je wilt
- Altijd en overal je cv's en sollicitatiebrieven bewerken vanaf je apparaat
- Je cv's en sollicitatiebrieven downloaden, afdrukken of e-mailen in meerdere indelingen (PDF, Word, TXT)
Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?
Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door op deze link te klikken.
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?
Klik hieronder om alle veelgestelde vragen te bekijken.